<

авторизація

створити

Реєстрація

створити

замовити дзвінок

Ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам!
Інтернет-магазин матеріалів для весільних аксесуарів та прикрас
як купити
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Додайте товар у кошик, опісля вкажіть Ваше ПІБ, номер телефону, службу та адресу доставки.

Щойно ми зберемо замовлення, Вам надійде SMS з реквізитами та сумою для оплати.

Відправлення відбувається після надходження коштів на рахунок або відразу післяплатою.
ОПЛАТА
Оплата замовлення здійснюватиметься за реквізитами (рахунок Приватбанку), що будуть надіслані Вам в SMS.

Так само - післяплатою на будь-яку суму.

Доставка оплачується одержувачем на пошті при отриманні посилки.
ДОСТАВКА
Ми відправляємо замовлення будь-якою зручною для Вас службою доставки:

Новая пошта - novaposhta.ua
Укрпошта - ukrposhta.ua/ua
Делівері - delivery-auto.com
Автолюкс - autolux.ua
питання, що задають найчастіше
Який у вас графік роботи?
Call-центр:
Без вихідних: з 8-00 до 21-00.
Як здійснюється доставка по Україні?
Ми відправляємо замовлення будь-якою зручною для Вас службою доставки, таких як:
- Нова пошта - novaposhta.ua
- Ін-тайм - intime.ua
- Делівері - delivery-auto.com
- Автолюкс - autolux.ua
- Сат - sat.ua
Куди і на яких умовах здійснюється доставка?
Ми доставляємо товари по всій Україні.
Як я можу оплатити своє замовлення?
- оплата картками Visa і MasterCard.
- На картку Приватбанку, без додаткових комісій. Оплата в касах Приватбанку, терміналах самообслуговування, системі Приват24.
На сайті зазначено, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо Вам повідомлення, щойно товар з'явиться в наявності.
Як скасувати замовлення?
Ви можете скасувати замовлення за телефоном:
Vodafon - (050) 166-11-61;
Київстар - (096) 166-11-61.
Які переваги дає реєстрація?
Реєстрація дозволяє вам:
- переглядати історію своїх замовлень;
- використовувати нашу систему знижок;
- отримувати електронною поштою розсилку про новинки та акції інтернет-магазину Alldecor.com.ua.
Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?
У вас залишаються два документи, які підтверджують нашу з Вами співпрацю: виписаний нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами.
Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Не знайшли відповідь на своє запитання?
Наша пошта: alldecor2016@gmail.com
Наші номери:
Vodafone - (050) 166-11-61;
Київстар - (096) 166-11-61;
Дорогі Наші клієнти!
Інтернет-магазин Alldecor.com.ua активно працює над тим, щоб Вам було вигідно купувати товари за найнижчими цінами!

Ми працюємо над тим, щоб все більше і більше людей співпрацювали з нашим магазином!

Для цього ми пропонуємо систему знижок при купівлі товару на певну суму.

Знижка нараховується автоматично у Вашому кошику. Увага! Знижки тільки для зареєстрованих клієнтів!
від 600 грн.2%
від 1000 грн.3%
від 2000 грн.5%
від 4000 грн.8%
від 10000 грн.10%
від 15000 грн.12%
від 20000 грн.15%
Знижки Роздріб
від 600 грн.2%
від 1000 грн.3%